Vidurinė mokykla (6-8 klasės)
AISV vidurinės mokyklos (6-8 klasių) programa yra specialiai sukurta taip, kad sujungtų, įkvėptų ir įgalintų ankstyvuosius paauglius. Tai darome tenkindami akademinius, socialinius ir emocinius mokinių poreikius. Vidurinės mokyklos mokytojai stengiasi suteikti raidą atitinkančią, iššūkius keliančią, įgalinančią ir teisingą mokymosi patirtį, skatinančią mokinių atsakomybę ir jų gerovę. Mes įgaliname mokinius ugdydami tvirtus požiūrio į mokymąsi įgūdžius ir skatindami IB mokymosi profilio bruožus. Mūsų įvairialypė aplinka yra įtrauki ir teikia paramą įvairiems besimokantiesiems. Mokiniams, turintiems ugdymosi poreikių, padedame diferencijuodami mokymąsi klasėje, o prireikus - papildomai prisideda ir mūsų anglų kalbos kaip papildomos kalbos bei įtraukiojo ugdymo mokytojai.
Upper School Principal
Justin Boyd
jboyd@aisv.lt
Upper School Assistant Principal
Liz Elger
eelger@aisv.lt
AKADEMINĖ APLINKA
Vidurinėje mokykloje rašytinės ir mokomosios programos pagrindas yra Bendrieji pagrindai/AERO/NGSS standartai. Kaip ir pradinių klasių bei gimnazijos padaliniuose, mūsų požiūris į mokymą ir mokymąsi grindžiamas tyrinėjimu. Vidurinės mokyklos mokiniai mokosi pagrindinių dalykų (anglų kalbos, matematikos, gamtos mokslų ir socialinių mokslų) grupėse su savo klasės bendraamžiais. Be pagrindinių akademinių dalykų, mokiniai mokosi dviejų kalbų: Lietuvių kalbos ir kultūros (tiek gimtakalbiams, tiek kitakalbiams) ir dar vienos pasaulinės kalbos (prancūzų, vokiečių, rusų ar ispanų). Pasaulio kalbų pamokose mokiniai grupuojami pagal tikslinės kalbos mokėjimą. Mokykla siūlo subalansuotą bendrojo lavinimo programą, kuri leidžia mokiniams tyrinėti savo stipriąsias puses ir interesus.
Siekdami didesnės motyvacijos, savarankiškumo ir empatijos, vidurinės mokyklos mokiniai aktyviai dalyvauja patyriminio mokymosi veiklose tiek klasėje, tiek už jos ribų. Prasminga mokymosi patirtis sutelkta į ankstyvosios paauglystės paauglių klausimus, problemas ir rūpesčius, susijusius su jų pasauliu. Be to, mokytojai bendradarbiauja skatindami mokinius susieti žinias ir įgūdžius tarp disciplinų. Mūsų mokymo programose užtikrinama, kad mokiniai būtų orientuoti tarptautiniu mastu ir mokydamiesi įsitrauktų tiek į vietinį, tiek į pasaulinį kontekstą. Stiprinant pagrindinius požiūrio į mokymąsi principus ir IB besimokančiojo profilio bruožus, mokiniai ugdosi vis didesnę atsakomybę už savo mokymąsi ir savikontrolę. Mes skatiname užuojautą ir pagarbą kitiems bei supratimą apie savo žodžių ir veiksmų poveikį mokyklos bendruomenei ir visam pasauliui.
AISV bendruomenės gyvenimas
Svarbiausias AISV bendruomenės gyvenimo vidurinėje mokykloje tikslas - skatinti visapusiškos bendruomenės vystymąsi. Šis požiūris leidžia visos mokyklos darbuotojams neatsiejamai dalyvauti mūsų bendruomenės kūrimo veikloje, kuri nukreipta į mūsų vidurinės mokyklos, vadinamojo „Vilko būrio“, stiprinimą. Ši programa skatina bendravimą visoje mokykloje, stiprina komandos formavimo įgūdžius, leidžia tyrinėti įgūdžius ir pomėgius klasėje ir už jos ribų, suteikia mokytojams laiko patarti mokiniams akademiniais, socialiniais ar ateities planavimo klausimais ir užtikrina, kad bent vienas suaugusysis mokykloje gerai pažįsta kiekvieną mokinį, rūpinasi, kad būtų tenkinami jo mokymosi poreikiai, ir skatina jį priimti gerus akademinius sprendimus bei planuoti savo ateitį. Vidurinėje mokykloje mūsų AISV bendruomenės gyvenimo programą sudaro kasdieniai klasės susitikimai su nedidele mokinių grupe ir dviem mokytojais (klasių auklėtojais), savaitiniai pasirenkamieji užsiėmimai, kuriuos lemia mokinių interesai, kas mėnesį rengiamos mokinių asamblėjos, kassavaitinė akademinio praturtinimo ir paramos veikla, linksma ir įtraukianti veikla per „Connect Friday“ ir kassavaitiniai patariamieji užsiėmimai. Mūsų programą dar labiau sustiprina daugybė papildomų ir popamokinių užsiėmimų bei įvairios sportinės veiklos.