Įtrauktis

AISV pagrindinės nuostatos yra ir mūsų pagalbos mokymuisi politikos pagrindas:

  • Įgalinti visus besimokančiuosius siekti sėkmės
  • Pasiekti asmeninį potencialą
  • Mokymosi patirties individualizavimas

Vadovaujantis veiksminga mokymo praktika, parama mokymuisi dažniausiai teikiama įtraukiuoju būdu.

Įtraukusis ugdymas apibrėžiamas kaip „nuolatinis procesas, kuriuo siekiama padidinti visų mokinių galimybes mokytis ir įsitraukti į mokymąsi nustatant ir šalinant kliūtis“.  Įtraukiojo ugdymo principas yra itin svarbus siekiant užtikrinti aukštos kokybės švietimą visiems besimokantiesiems ir kurti visuomenę, kurioje pripažįstama įvairovė ir gerbiamos visų teisės ir orumas. Įtraukusis švietimas būtinas siekiant socialinės lygybės ir yra esminis mokymosi visą gyvenimą elementas.

 


Pagalbos mokiniui Koordinatorė
Catherine McNeely
cmcneely@aisv.lt


Įtraukiojo ugdymo Pedagogė
Kinsey Ann Norton
knorton@aisv.lt

Mokymosi pagalba yra AISV mokinių sėkmės komandos (SST), kurią sudaro klasės mokytojas (-ai), psichologas, IE (įtraukiojo ugdymo) mokytojas, EAL (anglų kalbos, kaip papildomos kalbos) pagalbos mokytojas, jei reikia, ir skyriaus vadovas, dalis.

AISV gali teikti švietimo paslaugas kruopščiai valdomam mokinių, turinčių įvairių fizinių, akademinių ar emocinių poreikių, skaičiui. Tačiau mokykla turi ribotus išteklius mokinių specialiesiems poreikiams tenkinti – jei mokiniui reikia papildomo testavimo, individualios pagalbos ir (arba) išorinių konsultacijų, reikės mokėti papildomai (Žr. AISV priėmimo politiką).

ls_peer_buddies-2_2834-0bc005eb8fe7eee1139d2ae96d41b75b.jpg

AISV mokytojai stengiasi skatinti kiekvieno mokinio intelektinį, emocinį ir socialinį augimą. Siekdami skatinti aktyvų mokymąsi, stengiamės ugdyti mokinių supratimą apie tai, kaip jie mokosi ir daro pažangą. Taikome diferencijuotą mokymą, kad visi mokiniai galėtų naudotis mokymo programa. Mokykla skiria lėšų mokytojų profesiniam tobulėjimui, susijusiam su šiuolaikinėmis mokymo ir vertinimo strategijomis, kad būtų patenkinti įvairių mokinių poreikiai. Mūsų įtraukiojo ugdymo (IE) programa skirta teikti paramą mokiniams ir mokytojams, kuriems reikia papildomų strategijų ir išteklių, kad jie būtų kuo sėkmingesni.

aisv_aug_30-55_3056-9b1b7eba6127a87f83516ecd5082bbbf.jpg
Papildoma informacija
Pagalba mokiniams:
  • Rekomendacija dėl testavimo (SST prašymu);
  • Specialiai parengti mokymosi dalykai;
  • Mokymo programos modifikavimas (kai to reikia ir yra tikslinga);
  • Individualios arba nedidelės apimties papildomo mokymo paslaugos;
  • Bendradarbiavimas su išorės specialistais.
AISV Mokinių Sėkmės Komanda (SST)
  • Ši komanda tiki, kad visi mokiniai turi individualų mokymosi profilį ir įneša unikalų indėlį į mūsų bendruomenę.
  • Ji taiko lanksčias, raidą atitinkančias strategijas ir išteklius, kad patenkintų įvairius mokymosi poreikius.
  • Mokinių sėkmės komanda remia mokinius, turinčius individualių mokymosi poreikių, nustatytų tiek oficialiai, tiek neoficialiai.
  • Bendradarbiauja su tėvais, kolegomis ir kitais specialistais ieškodama būdų, kaip geriausiai patenkinti mokinių poreikius.
  • Reguliariai stebi mokinių pažangą ir rezultatus.
  • Gerbia konfidencialumą.
  • Palaiko besimokančius klasėje ir mažose grupėse.

SST dirba siekdama suteikti papildomą paramą mokiniams, mokytojams ir tėvams, kad padėtų tenkinti individualius kiekvieno mokinio poreikius. Tai atliekama taikant mokymo modelį, t. y. padedant vaikui pamokų metu (angl. push-in) arba mokantis atskirai su mokytoju už klasės ribų (angl. pull-out), kai manoma, kad tai būtina. Norėdami nustatyti tinkamiausias intervencines priemones, remiamės Reagavimo į intervenciją (angl. Response to Intervention, RTI) modeliu. 


RTI - tai lankstus modelis, skirtas teikti pagalbą mokiniams tada ir kol jiems jos reikia. Pagal RTI metodiką, mokiniai gali būti skirstomi į tris pakopas:
I pakopos mokiniai (etalonas) - tie mokiniai, kurie gerai reaguoja į įvairias mokymosi strategijas ir mokymo metodus bendrojo lavinimo klasėje.
II pakopos mokiniai (strateginiai) - mokiniai, kuriems gali prireikti papildomos paramos ar paskatinimo, kad sėkmingai mokytųsi bendrojo lavinimo klasėje.
III pakopos mokiniai (intensyvūs) - tai mokiniai, kuriems reikia didelės paramos bendrojo lavinimo klasėje ir galbūt už jos ribų.

Parama II pakopos mokiniams
  • konsultacinė įtraukiojo ugdymo (IE) mokytojo ir (arba) konsultanto pagalba;
  • specialiai pritaikyta mokymo programa;
  • pagalba klasėje;
  • bendrai dėstomos pagrindinių mokomųjų dalykų pamokos;
  • mokinių pažangos stebėsena;
  • raštingumo pagalba (skaitymas, rašymas, kalbėjimas ir klausymas);
  • pagalba matematikos srityje;
  • mokymas mažose grupėse;
  • mokymosi ir organizacinių įgūdžių palaikymas;
  • pagalbinės technologijos (pavyzdžiui, teksto keitimo balsu programinė įranga);
  • pritaikymas (pavyzdžiui, ilgesnis laikas pamokoms ir standartizuotiems testams);
  • socialinių įgūdžių palaikymas;
  • rekomendacijos dėl testavimo (SST prašymu).
2025-2026 m. Mokesčiai už papildomą pagalbą mokiniui:

2025-2026 m. Mokesčiai už papildomą pagalbą mokiniui:

Anglų kalba akademiniais tikslais (EAP) – 1 885 EUR (vienkartinis mokestis) (pagalba skiriama pagal WIDA testo rezultatus I pakopos mokiniams);

Vidutinio sunkumo IEP / ILP + pagalba klasėje 1–3 kartus per savaitę – 3 780 EUR / metus (pagal poreikį);

intensyvi IEP / ILP + pagalba klasėje 3–5 kartus per savaitę – 6 304 EUR / metus (pagal poreikį);

intensyvi (specializuota, individualizuota) pagalba – 20 160 – 26 450 EUR / metus (sprendžiama individualiai);

pagalbinė technologija (sprendžiama kiekvienu konkrečiu atveju). 

Akredituota pagal