Ankstyvojo ugdymo programa (2-4 metų vaikams)
Vykdydama ankstyvojo ugdymo programą, AISV vadovaujasi Reggio Emilia filosofija. Mūsų kompetentingą personalą sudaro tarptautiniai ir vietos pedagogai, tikintys kiekvieno vaiko stipriosiomis savybėmis. Turime specialiai pastatytą Atradimų centrą, kuriame yra visos mūsų ankstyvojo ugdymo klasės, bendra judesio bei meno erdvė ir lauko terasa. Tėvų švietimas ir bendruomeniškumas užtikrinamas kas savaitę bendraujant elektroniniu paštu, kas mėnesį rengiant tėvų susitikimus prie kavos puodelio ir asmenines konsultacijas.
Pradinės mokyklos Vadovė
Robin MacArthur
rmacarthur@aisv.lt
Pradinės mokyklos Vadovės Pavaduotoja
Catherine McNeely
cmcneely@aisv.lt
Pagrindinės ankstyvojo amžiaus vaikų vertybės:
- Vaikai – gabūs ir kompetentingi. Jie mokosi patys tiek bendraudami vieni su kitais, tiek su suaugusiaisiais, o taip pat reaguodami į supančią aplinką.
- Vaikai mokosi daugiakalbėje ir daugiakultūrėje aplinkoje – tai padeda jiems lavinti mąstymą ir skatina mokytis.
- Klasėse mokytojais gali būti tiek suaugusieji, tiek vaikai, tiek juos supanti aplinka.
- Vaikų žodžių, pokalbių ir kūrybos dokumentavimas atskleidžia jų mąstymą ir padeda suaugusiesiems nukreipti juos į gilesnį mokymąsi.
- Vaikai mokosi pagal besiformuojančią, o ne iš anksto suplanuotą, mokymo programą ir vykdo projektus, kuriuos įkvepia jų interesai.
- Šeima yra esminė vaiko tapatybės dalis ir turi būti įtraukta į jo mokymosi procesą.

Ko galite tikėtis iš mūsų Reggio įkvėptos programos?
- Žaidimas – dienos pagrindas. Žaidžiame pasitelkdami meną, vaidmenų žaidimus, vaizduotę, sensorines priemones, atskiras detales ir dar daugiau.
- Kiekvieną savaitę turime specialių užsiėmimų – kūno kultūrą, muziką ir apsilankymus bibliotekoje.
- Kasdien leidžiame laiką lauke – vaikštome po mišką, atsipalaiduojame žaidimų aikštelėje, žaidžiame vaizduotės žaidimus terasoje. Mokytojai ir vaikai kartu tyrinėja gamtos pasaulį, o savo atradimus pritaiko kitose klasės veiklose.
- Mokytojai stebi vaikus, jų bendravimą ir, remdamiesi šiais stebėjimais, planuoja tolesnius veiksmus.
- Akademinis mokymasis natūraliai plėtojamas per žaidimą, tarpusavio santykius ir gamtos pasaulio tyrinėjimą. Struktūrinis akademinis mokymas įtraukiamas į darželio mokslo metus.
- Su mūsų klasių veikla šeimos susipažįsta per nuotraukas, pasakojimus ir šeimos apsilankymus.
